неделя, 1 август 2010 г.

аз съм

Аз съм картина на вишнев цвят в японската галерия.
Аз съм белег от стара рана, още не зарастнал.
Аз съм снимка, запечатана в теб.
Аз съм разказ, още недовършен.
Аз съм нота от ария голяма.
Аз съм прашинка цветна на перваза.
Аз съм писмо с много марки и твоя адрес.
Аз съм глътка алкохол в следобедния чай.
Аз съм панделка в собствените си коси.
Аз съм постоянна дата в календара.
Аз съм листо, плаващо в морето.
Аз съм думи, прошепнати във мрака на твоя ден.
Аз съм птица на цветни петна.
Аз съм кактус сред цветята.
Аз съм танц само за двама под нощното небе.

Аз съм. Аз съм. Аз съм. Аз съм. Аз съм. АЗ СЪМ.

Аз съм момичето със мъжкия парфюм.
Аз съм момичето със златните очи.
Аз съм момичето със мислите от звезди.
Аз съм момичето с твоята риза.

А ти ...









Ти си целият ми свят . . .




Няма коментари: